Edirne 'de yuksek lisans yaparken edindigim kitaptan hala yararlanıyorum. Hocamız sonraları tek kitap haline donusturduyse de eseri bendeki 1.cildi...soru cevap seklinde osmanlinin merak edilen yönlerine değinilmiş...insani sıkmıyor ve acemi meraklilara guzel bi yol gösterici vazifesi görüyor...eklemeden gecemeyecegim erhan hoca gic bi zaman icin bi halil hoca olamaz bende...
Beklentiler aska karışınca acıtır be evlat...
Çünkü asla beklediğinle karşına çıkan aynı olmaz,
Bu yuzden sevme demem ama seveceksen de;
Sol yanını ve beklentilerini koy bir kenara, acıyı sevmeye bak.
Döneminin ses getiren populer kitaplarindandi...ben de kuzenimin vesilesi ile okudum...hala arada rastgele bi siirini secip okurum...hos hisler birakmis demek bende