Özlemek bir histir insanın elinde olmadan gelir. Ama iletişim bir seçimdir, orada irade başlar. Sevgi sadece hissedildiğinde değil, harekete geçtiğinde anlam kazanır
Söylenmeyen, ertelenen, susarak taşınan duygular bir noktadan sonra bağ kurmaz sadece yorar. Çünkü insan, hissettiği kadar değil, karşılık bulduğu kadar dayanabilir
bazen öyle olur; beklemek de ibadetten sayılır! kurak toprak için yağmuru, çaresiz hasta için ölümü, limanı olmayan sahil için gemiyi, gelmeyecek sevgili için vuslatı... bekledim, çok bekledim..
" 'Hamuş!' demiştim ben de kendime. Sözün bittiği yerde, noktanın konduğu yerde susmuştum bütün kelimelerimi. Anlatmak yormuştu nazenin bedenimi... Anlaşılamamak ise en çok yüreğimi. Sustuğu yerde anlaşılmaktı belli ki bütün derdi...
'Hamuş!' demiştim ben de kendime. Seni anlatmayan bütün kelimeleri susmuştum. Senle başlamayan bütün cümleleri bir bir bozmuştum. Şems ol da gel karanlıklarıma doğ diye ummuştum... Umutmuşsun!.. Unutmuşum! "