Zülfü Livaneli `nin bu kitabı akıcı olmasıyla elden düşmeden bitirilebilecek bir kitap. Benim düşünce dünyamı genişletti. Okumaktan zevk aldım.
Kitapta en sevdiğim yer ise;
"Yasak tanımaz rüzgar
Zincir vurulamaz martıya
Bir de insan kalbine"
bölümü oldu. Okunmasını tavsiye edebilecegim bir kitap.
Eyvâh! .. Ne yer, ne yâr kaldı,
Gönlüm dolu âh ü zâr kaldı.
Şimdi buradaydı gitti elden,
Gitti ebede gelip ezelden.
Ben gittim o hâksâr kaldı,
Bir kûşede târumâr kaldı.
Bâkî o, enîs–i dilden eyvâh!
Beyrût’ta bir mezâr kaldı.