Tanıdım seni...
İçine kapanarak bekleyişini,
Suskun kalarak attığın çığlıklarını,
Kalbin her paramparça olduğunda
Gülümseyerek bastırışlarını
Her şeyini biliyorum!
Tanıdım seni...
Derin derin bakışlarının sebebini,
Gözyaşlarını birer birer gizleyişini,
Durmadan düşünüşünü, sevdiklerini.
Sevmeyi ne kadar çok sevdiğini,
Dualarını yutkunarak edişini mesela
Ya da duygularını söyleyemeyişini.
Her şeyini biliyorum!
Tanıdım seni...
Çünkü ben artık tanıyorum beni.
~Rabia ÜSTÜNSOY