Rabia

Rabia
@Rabii_
Kafamın içinde iğne atacak yer yok. @rabibliyofil (Instagram)
“Değişebileceğimize inandığımız zaman bir şeylerden vazgeçiyoruz, değişemeyeceğimize inandığımız zamansa hepten vazgeçiyoruz.”
Sayfa 12
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kötü kişi oldum kendimle. Kendimden özür dilemeliyim.
Sayfa 18·Kitabı okudu
🇵🇸🇹🇷❤️‍🩹
Gazze'de Çocuk Olamamak
Güzelliğin bütün sırrı, sır olmasındandır; en bayağı, en çirkin şey, bizden gizlendikçe gözümüze güzel görünür, en güzel sandığımız şeylerin tahlili de onların bayağılını ve çirkinliği bize gösterir.
Şu an ne mutluyum ne de mutsuz. Sadece her şey geçip gidiyor.
Sayfa 105·Kitabı okudu