📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Söylesene işte,kimse yok hayatımda şu an desene."
"Nasıl yok? Var."
"Kim var?"
"Sen varsın." "Ve,bu saatten sonra aşık olduğum kişiden başka kimseye dokunmam çünkü hislermiş asıl yaşadığını hissettiren,diğerleri anlık."
Tugay gülümseyerek ekranda bir kaç tuşa bastı,ardından güldüğümüz fotoğrafı duvar kağıdı yaptığında bana dönüp göz kırptı. "Gerçekten,"dedi ekranı çevirip bana göstererek ve fısıldayarak. "Şöyle bir bakıyorum da Sevgili Avukat'ım,sen benim için yaratılmış olmalısın."