Murat Yiğit

Murat Yiğit
Fizyoterapist
Lisans
Eskişehir
193 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
10/10
·136 syf.··
Beğendi
·
2019 233. kitabı
·
8 saatte okudu
·
Okunma: 09 Mayıs 2019 17:59
Ulan ben ne okudum böyle, resmen abandone olmuş durumdayım... Bu kitaba yapacak bir yorumum cidden yok... İlk 40 sayfasında pamuk gibi, huzur veren kelimeleri sözcükleri yorgan yap, çek üzerine uyu mışıl mışıl...Sonrası kızıl kıyamet, sonrası acı, sonrası cehennem... Naha böyle bir taş oturdu böğrüme okurken, boğazım düğüm düğüm, netliği kayboldu sayfaların gözlerimin doluşundan... Aytmatov ustanın önünde gerçekten saygı ile eğiliyorum ve bu kitabını en iyilerimin arasına tereddütsüz koyuyorum... Tavsiye etmiyorum okumayan varsa, zorla okutmak istiyorum️ve yorumlarınızı bekliyorum... Chrısty BROWN-SOL AYAĞIM'da görüşmek üzere
Toprak AnaCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202277,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Murat Yiğit

, bir kitap okudu
10/10
·136 syf.··
Beğendi
·
8 saatte okudu
·
2019 233. kitabı
Cengiz Aytmatov
8.8/10 · 77,9bin okunma
Ne kadar haklısın Toprak Anam benim
"Ben sizin dostluğunuza muhtacım, çalışmanıza, beni işlemenize! Saban izine bir çekirdek, bir tohum tanesi atın, size yüz katını vereyim, küçücük bir fidan dikin kocaman bir çınar vereyim! Evler kurun, temel olayım! Üreyin, çoğalın, hepinize güzel bir barınak olayım! Derinim, yükseğim, büyüğüm, ucum bucağım da yok... Hepinize yeterim ben...
Sayfa 78·Kitabı okudu
Toprak Ana, gerçeği söyle: İnsanlar savaşmadan yaşayamazlar mı?
Sayfa 77·Kitabı okudu
İyilik, yola düşen, yoldan toplanan bir şey değildir. Tesadüfen ele geçen bir şey değildir. İnsan iyiliği ancak başka bir insandan öğrenir...
Sayfa 68·Kitabı okudu