Erdin Arslan

Erdin Arslan
@Raskolnikov12
Ne içindeyim zamanın ne de büsbütün dışında…
Bir şeyi çok fazla istemek iyi değildi,isteğin fazlası şansı kaçırabilirdi,insan bir şeyi tam ölçüsünde istemeli,Tanrı’yı,tanrıları kızdırmamalıydı.
Sayfa 24 - İletişim
Reklam
Anladım ki mümkün olduğunca susmam,mümkün olduğunca düşüncelerimi kendime saklamam gerek ve şimdi yazmaya karar vermemin tek nedeni gölgeme kendimi tanıtmak isteğidir.
Sayfa 25 - Can
Başarıya giden yolda planlama tek başına yeterli değildir.insan koşullara göre tavır almayı da bilmeli. 
Sayfa 219 - İthaki