Bir zamanlar işini kusursuz yapan katip, artık kendisine verilen görevleri yapmamayı tercih etmekte..
Öykü hukuk bürosunda geçmekte olup, sahibi avukatın ağzından sade bir şekilde aktarılmakta..
Oldukça kısa olan bu hikaye bir çırpıda son bulmakta..
"Okunmasını tercih ederim"
İyi okumalar..
Yeni okumaya başlayanlar için her yaş okuyucusuna hitap eden oldukça yalın ve akıcı bir eser..
İnsan sevgisi ve inanç konularını ele alan öyküleri oldukça etkileyici...
Yazarın huzuru dinde bulduğu dönemde yazdığı öykülerinden biri imiş. Gönül rahatlığı ile 7'den 70'e herkese tavsiye ederim.
"İyi okumalar"