Defne K.

Defne K.
@RavenclawHungerGamesFan
~Ravenclaw/Cabin 7~ ☆İnfj sp/so 6(w5)94 LEFV☆ ~Ne derler bilirsin, alaycı kuş şarkısını söyleyene kadar gösteri sona ermez. #TeamLeo
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·384 syf.·
9 günde okudu
·
Okunma: 26 Ocak 2026 13:53
·
2026 5. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8.8/10 · 123,5bin okunma
demigods magicians and deaths isimli okura yanıt verildi
Defne K.
Teşekkürlerr🫶🏻🫂
Puan vermedi·152 syf.·
18 saatte okudu
·
Okunma: 18 Ocak 2026 13:01
·
2026 4. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,7bin okunma
Defne K.
Arkadaşım tam çıkıştan önce verdi okumam için. Çalıkuşundan önce bir kitap daha okunur bence sdkdksksm
Yine mi veda ediyoruz?..
10/10
·400 syf.··
2026 2. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 14 Ocak 2026 22:41
────୨ৎ──── Öncelikle şunu söyleyerek başlamak istiyorum, bu serideki arkadaşlığa ve karakterlere bayılıyorum ve bunlar bana bir kitabı sevdiren en temel unsurlar bile olabilir. Tüm karakterler derin ve karmaşık ama bir o kadar da tutarlı ayrıca Damla'nın tüm bunları ele alış şekli o kadar güzel ki... Serinin genel olarak evreni de bir o kadar güzel... Rahatlıkla söyleyebiliyorum ki iyi ki Damla'nın o Gümüş Yürek soru-cevap videosunu rastgele açmışım ve kitabı almaya karar verip onun kalemiyle tanışmışım <3 Serinin bendeki yerini çok da anlatmaya gerek yok sanırım anlaşılıyordur :) Ve bu veda kitabı o kadar güzeldi ki... Serinin en sevdiğim kitabı desem abartmış olmam sanırım. Daha çok kendimi tutamayacağım spoilerlı karakter analizine geçiyorum hemenn. °❀⋆.ೃ࿔*:・°❀⋆.ೃ࿔*:・ (spoiler) Öncelikle Eira... Rahatlıkla söyleyebilirim ki benim "güçlü kadın karakter anlayışı"ma neredeyse tamamıyla uyuyor-ki normalde bu konuda çok farklı göreşlerim var belki denk gelmişsinizdirr. Damal'nın karakterleri bize sunma şeklini çok seviyorum zaten. Tekrar Eira'ya gelirsem az önce de dediğim gibi benim güçlü kadın karakter anlayışım; evet cesur ama bir o kadar da korkak, evet güçlü ama bir o kadar da gerçek... Zaten kendisinin de dediği gibi "Ama korkuyordum ve neden korktuğumun önemi yoktu. Cesur olacaktım, korkmadan da cesur olunmazdı." Ayrıca onu yönlendiren temel duyguların sevgi, merhamet ve merak oluşunu da çok seviyorum<3 Bu sürekli tekrarlanarak söylense de beni asla rahatsız etmiyor. Ve bütün bu özellikleri o kadar güzel yansıtıyor ki... "Ne kadar çok bilirsem kendimi o kadar çaresiz ve küçük hissedeceğimin farkındayım. Yine de bilmek istiyorum işte. Pek çok kusurumdan biri de bu." Gümüş Yürek, Köprü, Datura Avcısı ve pek daha nicesi... Ama asla kusursuz değil,
Gümüş Yürek 3D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 2025302 okunma
Naz yyzz isimli okura yanıt verildi
Defne K.
Naz yyzz slskdkdkdkdj yaparsınn🥹🫂
Yine mi veda ediyoruz?..
10/10
·400 syf.··
2026 2. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 14 Ocak 2026 22:41
────୨ৎ──── Öncelikle şunu söyleyerek başlamak istiyorum, bu serideki arkadaşlığa ve karakterlere bayılıyorum ve bunlar bana bir kitabı sevdiren en temel unsurlar bile olabilir. Tüm karakterler derin ve karmaşık ama bir o kadar da tutarlı ayrıca Damla'nın tüm bunları ele alış şekli o kadar güzel ki... Serinin genel olarak evreni de bir o kadar güzel... Rahatlıkla söyleyebiliyorum ki iyi ki Damla'nın o Gümüş Yürek soru-cevap videosunu rastgele açmışım ve kitabı almaya karar verip onun kalemiyle tanışmışım <3 Serinin bendeki yerini çok da anlatmaya gerek yok sanırım anlaşılıyordur :) Ve bu veda kitabı o kadar güzeldi ki... Serinin en sevdiğim kitabı desem abartmış olmam sanırım. Daha çok kendimi tutamayacağım spoilerlı karakter analizine geçiyorum hemenn. °❀⋆.ೃ࿔*:・°❀⋆.ೃ࿔*:・ (spoiler) Öncelikle Eira... Rahatlıkla söyleyebilirim ki benim "güçlü kadın karakter anlayışı"ma neredeyse tamamıyla uyuyor-ki normalde bu konuda çok farklı göreşlerim var belki denk gelmişsinizdirr. Damal'nın karakterleri bize sunma şeklini çok seviyorum zaten. Tekrar Eira'ya gelirsem az önce de dediğim gibi benim güçlü kadın karakter anlayışım; evet cesur ama bir o kadar da korkak, evet güçlü ama bir o kadar da gerçek... Zaten kendisinin de dediği gibi "Ama korkuyordum ve neden korktuğumun önemi yoktu. Cesur olacaktım, korkmadan da cesur olunmazdı." Ayrıca onu yönlendiren temel duyguların sevgi, merhamet ve merak oluşunu da çok seviyorum<3 Bu sürekli tekrarlanarak söylense de beni asla rahatsız etmiyor. Ve bütün bu özellikleri o kadar güzel yansıtıyor ki... "Ne kadar çok bilirsem kendimi o kadar çaresiz ve küçük hissedeceğimin farkındayım. Yine de bilmek istiyorum işte. Pek çok kusurumdan biri de bu." Gümüş Yürek, Köprü, Datura Avcısı ve pek daha nicesi... Ama asla kusursuz değil,
Gümüş Yürek 3D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 2025302 okunma
Naz yyzz isimli okura yanıt verildi
Defne K.
Teşekkür ederimm🫶🏻 EVET BENCE DE DAHA BİTEMEZ🥲 Seninkini de heyecanla bekliyorumm🫂✨️