Bu kitabı nerede görürsem,ya da kitapla ilgili herhangi bir şey görsem derin bir ahh çekiyorum.Okuduğum ilk Khaled Hosseini kitabı ve bence en güzeli.Okumayan kalmamıştır diye düşünüyorum ama hala varsa tüm işi gücü bırakıp koşun bence.Kitap bitince bir süre duvara ya da uzaklara dalıcaksınız ve biraz boşluğa düşeceksiniz haberiniz olsun. :)
Not: Kitap sinemaya uyarlanmış henüz izlemedim ama kitap kadar olmasa da filmi de fena olmamış diye duydum.Bir göz atabilirsiniz :)