Vişnee

Vişnee
@Readerloji
Başka insanların evlerinin kapısı, benim için bir tür İlahi Komedya cehenneminin kapısından daha iç karartıcıydı.
Sayfa 65 - Sel Yayıncılık·Kitabı okudu
Reklam
İnsanlar bana hep iyi davransalar da "dostluk" denen şeyi bir kez bile tadamamıştım.
Sayfa 65 - Sel Yayıncılık·Kitabı okudu
Geleceğe dair bir tasarın var mı? Birine bakmanın ne kadar zor olduğunu, bakılan kişi anlayamaz elbette.
Sayfa 63 - Sel Yayıncılık·Kitabı okudu
İnsanların dertlerine temas etmekten mümkün olduğunca kaçıyordum.
Bir şeyleri yitirdiğim hissine kapılmamıştım.
Reklam