L.

L.
@Realistic_
Hayaller beklemez..Zaman hiç beklemez.. Mucizenin ta kendisi olmak lazım belki de..
Eğitimci
Yüksek lisans
Ait olduğumu hissettiğim heryer..
1994
65 okur puanı
Ocak 2018 tarihinde katıldı
Reklam
Aşağılık Hayvan Düşmanlarına;
Bir ülke düşünün ki, bütün beceriksizliklerinin, bütün hatalarının, bütün nefretinin hıncını sokaktaki köpeklerden çıkaracak. Ülkede enflasyon, kadına şiddet, cinayet, adam kesme adam doğrama, hırsızlık, arşa çıkmışken; Türk gençleri, Türk kadınları, sokaklarda çeteler halinde dolaşan surilerden afganlardan korkusuna rahat rahat yürüyemezken; ülkede evine rahat rahat et alabilen insanların sayısı bir elin parmaklarını geçmezken; okullar, hastaneler başta olmak üzere devlete ait tüm organlar mülteciler tarafından keyif köşesi olmuşken; siz bütün bunların hıncını sokaktaki masum canlardan alıyorsunuz. Bu köpekler, suriyelilerden daha mı tehlikeli, afganlardan daha mı tehlikeli lan şerefsizler! Her canlı gibi köpeğin de saldıranı var elbette, 2-3 köpek saldırısı haberiyle ülkedeki hayvan düşmanlarını iyice galeyana getiriyorsunuz, peki masum köpeklerin vebalini nasıl ödeyeceksiniz! Ben böyle savununca ''al evinde besle'' diyen beyinsizler var, tamam lan beslerim, siz de mültecileri evinizde besleyin o zaman. Ne çekti lan bu köpekler bu ülkeden, ulan yaşama alanlarının içine sıçtık, şu canlılara bir ekmeği bir çatıyı çok gördük, doymadınız lan şerefsizler doymadınız. Bu canlılar bir kere başlarını okşayınca bir ömür hatırlıyorlar lan sizi! Depremde bile onlarca can kurtardı bu hayvanlar, nasıl rahat rahat öldürülmelerini desteklersiniz! O sikik ve bir halta yaramayan hayatlarınızda bir kere aç bir canlı doyurmadan, hep ben hep ben diyerek bulduğunuz her şeyi sadece kendiniz tüketerek amaçsızca yaşarken, ne istiyorsunuz lan bu hayvanlardan! Sefilsiniz lan gerçekten sefilsiniz, vicdanı olmayan yaratıklar. Bu durumu destekleyen herkes katildir! Bu masum canların ahları elbet vuracak her birinizi bir gün! Allah belanızı versin gerçekten, Yaşattığınızı yaşamadan sakın ölmeyin
L. isimli okura yanıt verildi
L.
Kaan Kelime kelime katılıyorum söylediklerine..en büyük sorun duyarsızlık ve gerçekten düşünme gücü diye birşeyin kalmaması..çoğunluk ne derse doğru o onlar için ama unutuyorlar aptlaca birşeyi bin kişi de söylese yine aptalca olması gerçeğini değiştirmiyor..keşke o masum canlara durduk yere zarar verilirken öldürülürken tecavüz edilirken yapan sapıklar da bu kadar konuşulsa..ve o köpeklerin bu saçma sapan konuşan kitle ve bu yasayı çıkarmaya çalışanlar için bir “yararı” olsaydı, çok daha farklı çaba gösterilirdi eminim.
Aşağılık Hayvan Düşmanlarına;
Bir ülke düşünün ki, bütün beceriksizliklerinin, bütün hatalarının, bütün nefretinin hıncını sokaktaki köpeklerden çıkaracak. Ülkede enflasyon, kadına şiddet, cinayet, adam kesme adam doğrama, hırsızlık, arşa çıkmışken; Türk gençleri, Türk kadınları, sokaklarda çeteler halinde dolaşan surilerden afganlardan korkusuna rahat rahat yürüyemezken; ülkede evine rahat rahat et alabilen insanların sayısı bir elin parmaklarını geçmezken; okullar, hastaneler başta olmak üzere devlete ait tüm organlar mülteciler tarafından keyif köşesi olmuşken; siz bütün bunların hıncını sokaktaki masum canlardan alıyorsunuz. Bu köpekler, suriyelilerden daha mı tehlikeli, afganlardan daha mı tehlikeli lan şerefsizler! Her canlı gibi köpeğin de saldıranı var elbette, 2-3 köpek saldırısı haberiyle ülkedeki hayvan düşmanlarını iyice galeyana getiriyorsunuz, peki masum köpeklerin vebalini nasıl ödeyeceksiniz! Ben böyle savununca ''al evinde besle'' diyen beyinsizler var, tamam lan beslerim, siz de mültecileri evinizde besleyin o zaman. Ne çekti lan bu köpekler bu ülkeden, ulan yaşama alanlarının içine sıçtık, şu canlılara bir ekmeği bir çatıyı çok gördük, doymadınız lan şerefsizler doymadınız. Bu canlılar bir kere başlarını okşayınca bir ömür hatırlıyorlar lan sizi! Depremde bile onlarca can kurtardı bu hayvanlar, nasıl rahat rahat öldürülmelerini desteklersiniz! O sikik ve bir halta yaramayan hayatlarınızda bir kere aç bir canlı doyurmadan, hep ben hep ben diyerek bulduğunuz her şeyi sadece kendiniz tüketerek amaçsızca yaşarken, ne istiyorsunuz lan bu hayvanlardan! Sefilsiniz lan gerçekten sefilsiniz, vicdanı olmayan yaratıklar. Bu durumu destekleyen herkes katildir! Bu masum canların ahları elbet vuracak her birinizi bir gün! Allah belanızı versin gerçekten, Yaşattığınızı yaşamadan sakın ölmeyin
L.
Eski ve yeni demeden nerde bu can’larla alakalı paylaşıma denk gelsem bıkmadan usanmadan yorum yapıcam..uyutulmak adı altında öldürmeyi seçen ve her zmnkı gibi en kolay, vicdan yoksunu “çözümü” tercih etmeleri yine şaşırtmıyor..bu canlar aç savunmasız, başlı başına..bazılarının saldırmaya yer aramaları en başlıca nedeni bu..barınaklar niye var ya da niye az, veya niye yok??hayvan diye bir can olduğunu ve onların aynı bu ülkenin insanı gibi yaşama hakkı olduğu unutup bu kadar yüzeysel yaklaşıyorlar, bir kere de güzel anlamda şaşırtsalar keşke..yaşatma adına birşey yapsınlar..kurtulmak çok kolay çünkü..çok daha fazlasını söylerdim ama zaten paylaşımda yazılanlar da yetiyor..
"Kişinin susması, her zaman söyleneni onayladığı anlamına gelmez. Bazen canı aptallarla tartışmak istemiyordur." Albert Einstein
Edebiyat
L.
Tam da bu👏🏻Zaman çok kiymetli ve harcadığında gerçekten buna değmeli..