"Yaşamdaki perde sayısının bir önemi yoktur. Çünkü sonu belirleyen aynı zamanda seni oluşturan ve şimdi dağıtandır. Senin bütün olup bitenlerde sorumluluğun yok. O hâlde sakince ayrıl bu sahneden, zaten seni buraya gönderen de çok sakin".
"Her şey düşüncene bağlı, düşüncen de sana. Bu yüzden istediğin düşünceni ortadan kaldırırsan, bir burnu dönüp huzurlu, dingin bir koya ulaşmış gibi olursun."
''Sana dürüst davranmak istiyorum,'' diyen birisi nasıl çürümüş ve sahtekardır. Ey insan, sen ne yapıyorsun? Bunu söylemene gerek yok. Dürüstlük kendiliğinden anlaşılmalı. Yüzünde yazmalı, sesinde çınlamalı. Tıpkı sevgilinin, sevgilisinin bir bakışında her şeyi anlayabilmesi gibi dürüstlük baktığın an gözlerinden taşmalıdır. Kötü kokan bir insanın yanından geçerken fark edilmesi gibi hemen anlaşılmalıdır sade ve dürüst insan.