Dönelim bagimliligin daha hayattayken yok edilme sekillerine... Asla bitmezler. Sekil degistirirler. Terk edilmek istenenin yerine yeni bir tane konur, o kadar. Tek yol budur bir bağımlılıktan kurtulmak icin. Bağımsız insan yoktur. Dolayısıyla kendimize en yakisanlari seceriz. "Ben sigara içeyim, beni uzun gosteriyor" deriz. Ya da "Insanlari cok seviyorum, hep onlarla birlikte olmak, kalabalık arkadas grupları arasında yurumek istiyorum" deriz, insan eti bağımlısı olduğumuzu itiraf etmenin daha kibar bir yolu olduğu için...