Refika

Ekmel bey garip bir şey söyledi bugün. Ayrılmak bir solucanın ikiye bölünmesi gibidir dedi, bölündükten sonra tanımaz birbirini parçalar. Bence gidenin, kalanın kucağında bir kucak kor bırakmasıdır dedim.
Sayfa 71·Kitabı okudu
Reklam
Annem evimizi ev yapmamıştı. Neden?
Sayfa 40·Kitabı okudu
Ayrılmak bir solucanın ikiye bölünmesi gibidir, her iki parça ayrı ayrı yaşamaya devam eder, bir zamanlar tek parça değilmiş gibi, tanımaz birbirini parçalar.
Sayfa 26·Kitabı okudu

Refika

, bir kitabı okumaya başladı
Şermin Yaşar
8.8/10 · 24,4bin okunma

Refika

, 2026 okuma hedefini ekledi.
2026 OKUMA HEDEFİ
8/30 kitap - %27 tamamlandı
8 kitap okudu
30 kitap
1.404 sayfa
6 inceleme
47 alıntı
9 günde 1 kitap okumalı.