Ekmel bey garip bir şey söyledi bugün. Ayrılmak bir solucanın ikiye bölünmesi gibidir dedi, bölündükten sonra tanımaz birbirini parçalar.
Bence gidenin, kalanın kucağında bir kucak kor bırakmasıdır dedim.
Ayrılmak bir solucanın ikiye bölünmesi gibidir, her iki parça ayrı ayrı yaşamaya devam eder, bir zamanlar tek parça değilmiş gibi, tanımaz birbirini parçalar.