Çocukken korkak olmakla suçlandığımız zaman korkak olmamak uğruna o korktuğumuz şeyleri yapardık.Peki ya şimdi kaçımız korkularına koşuyor..
Kaçmak her zaman kolay yol olduysa peki neden çocukken kaçmıyorduk ?
Terketmedi sevdan beni,
Aç kaldım, susuz kaldım,
Hayın, karanlıktı gece,
Can garip, can suskun,
Can paramparça...
Ve ellerim, kelepçede,
Tütünsüz uykusuz kaldım,
Terketmedi sevdan beni...