Ben de sevmek ve sevilmek isterim,fakat isterim ki seveceğim adam bana ve aşkıma layık olsun ve daha isterim ki o sevdiğim adama üzülmeden, pişmanlık olmadan hayatımı ölünceye kadar geri almamak üzere vereyim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Dünyada iyi olan hiçbir şey yoktu ve var olduğunu düşünen de bitmiş demekti.İnsanlar kötüydü ve diğerlerini ömür boyu pişmanlığını duyacakları şeylere sürüklüyorlardı.