Yaşanılanlar, görülenler ve öğrenilenler ne kadar acı olursa olsun, macera insanoğlu için büyük bir nimetti.Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu Dünya'nın şahidi olmaktı.
Okuduktan sonra kendi üzerime düşünmemi sağlayan, yaşadığım sürece pes etmemeyi öğreten bir kitap oldu.Hayatı aslında ne kadar sıradan baktığımı anladım oysa nefes aldığımız hergün yeni bir başlangıç