Hayat kudurmuşçasına akan bir ırmağa benzer, insanoğlu ise bu ırmağın azgın sularında yolculuk yapan bir dal parçasına. Bu yolculukta değişmeyen iki olgu vardır; ilki yanlız olduğun, ikincisi ise ne kadar uzun sürse de yolculuğunun ölümle sınırlı olması...
Öldükten sonra, seni hatırlasalar ne olur , hatırlamasalar ne olur? Çürüyüp toprağa karışırken adının anıldığını mı hissedeceksin? Seni alkışlayan ellerin sesini mi duyacaksın?