Gizem

Reklam
Ne çok karanlık sıkışmış içimize. Işıklarda inecek var!
Pek uyuyamıyorum ben. -insomnia- dedi doktor, -gebermeyesice- dedi annem. İyidir annem… Ali Lidar
-Nasılsın Cevap veriyorum. -Bulanık.
Gidenler sevinçliydi. Geride bıraktıklarında ayıp olmasın diye üzgün görünüyorlardı.