Aslı

Aslı
@RickyWoe
ENTP-A
Biz onlara benzemeyiz. Peki neden? Çünkü sen varsın benim yanımda ve ben varım senin yanında, bu yüzden işte.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Üzülme." dedi. "Bazen mecbur kalır insan."
Alıntı
"Yürüyüp gidiyoruz işte, nereye varacağım, utanç mı sonum, ışık ya da sevinç mi? Sır da burada ya; dünyada her şey bilmece."
Sayfa 110
1000k
Sonum başlangıcımdır.Bu sözü çok kişiden duydum. <Ama… bunun anlamı nedir? Sonra… benim hikayem nerede başlıyor? Düşünmeli ve bunu bulmalıyım…
Edebiyat
Her yere gitmek, her şeyi görmek istiyordum. Ve daha da önemlisi, bir şeyi bulmak istiyordum. Tamam, asıl sorun buydu işte. Ben bir şeyi bulmak istiyordum.
Sayfa 4
Edebiyat