Aslı

Aslı
@RickyWoe
ENTP-A
@RickyWoe·
·
sabitlendi
"Üzülme." dedi. "Bazen mecbur kalır insan."
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biz onlara benzemeyiz. Peki neden? Çünkü sen varsın benim yanımda ve ben varım senin yanında, bu yüzden işte.
Alıntı

Aslı

, bir kitap okudu
10/10
·112 syf.·
Beğendi
·
2024 1. kitabı
John Steinbeck
8.5/10 · 211,8bin okunma
"Yürüyüp gidiyoruz işte, nereye varacağım, utanç mı sonum, ışık ya da sevinç mi? Sır da burada ya; dünyada her şey bilmece."
Sayfa 110
1000k
Sonum başlangıcımdır.Bu sözü çok kişiden duydum. <Ama… bunun anlamı nedir? Sonra… benim hikayem nerede başlıyor? Düşünmeli ve bunu bulmalıyım…
Edebiyat