İnsan bir şeyleri ne kadar isterse istesin, o şeyler asla kendiliğinden çıkıp gelmez... İnsan bir şeylerden özel olarak uzak durmaya çalıştığında ise, o şeyler kendiliğinden insanın üzerine üzerine gelir...
Şu dünyada insanlar can sıkıcı olmayan şeylerden hemen bıkarlar... Bıkmadıkları şeyler ise çoğunlukla can sıkıcı şeylerdir... Bu her şeyde böyle olur... Benim sıkılmaya harcayacak zamanım var, ama bir şeylerden bıkmaya harcayacak zamanım yok... Çoğu insan bu ikisi arasındaki ayrımı yapamaz...