Şu dünyada insanlar can sıkıcı olmayan şeylerden hemen bıkarlar... Bıkmadıkları şeyler ise çoğunlukla can sıkıcı şeylerdir... Bu her şeyde böyle olur... Benim sıkılmaya harcayacak zamanım var, ama bir şeylerden bıkmaya harcayacak zamanım yok... Çoğu insan bu ikisi arasındaki ayrımı yapamaz...
Annemin gülüşü kulaklarımızda çağıldamaya devam ediyor... Saklamak istiyoruz onu... Hiç kaybolmasın ya da bir gülüş ne kadar uzun korunabilirse işte, o kadar kalsın bizimle...