Annemin gülüşü kulaklarımızda çağıldamaya devam ediyor... Saklamak istiyoruz onu... Hiç kaybolmasın ya da bir gülüş ne kadar uzun korunabilirse işte, o kadar kalsın bizimle...
Terbiye her zaman için merhametten de, sadakadan da, yardımdan da, içtenlikten de daha güvenilir bir şeydi... Tıpkı hak yememenin, karşıdakine eşit şans tanımanın, adaletten önemli olması gibi...