Babam iki tip hayal olduğunu anlatmıştı bana.Hayalken bile güzel olanlar ve ancak hayalken güzel olanlar.Ama benimkisi hayal bile edemeyecek kadar güzeldi ..
...
Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var
Yaşadın mı büyük yaşayacaksın
Irmaklara, göğe, bütün evrene karışırcasına
Çünkü ömür dediğimiz şey hayata sunulmuş bir armağandır
Ve hayat , sunulmuş bir armağandır insana
Ataol Behramoğlu
Milyonlarca insan madden ve manen çürüyor ama hiç kimse bu kokuşmayı hissetmiyor .Herkesin koku alma duyusu bozulmuş ya da herkes artık bu kokuya alışmış da bunu doğal sayıyor.Fakat böyle mi olmalıdır?