Rojda SEZAİ

Rojda SEZAİ
@Rojda_Sezai
Ben çizilmiş bir yaşama atanmışım gibi..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Babam iki tip hayal olduğunu anlatmıştı bana.Hayalken bile güzel olanlar ve ancak hayalken güzel olanlar.Ama benimkisi hayal bile edemeyecek kadar güzeldi ..
... Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var Yaşadın mı büyük yaşayacaksın Irmaklara, göğe, bütün evrene karışırcasına Çünkü ömür dediğimiz şey hayata sunulmuş bir armağandır Ve hayat , sunulmuş bir armağandır insana Ataol Behramoğlu
Şiir
Milyonlarca insan madden ve manen çürüyor ama hiç kimse bu kokuşmayı hissetmiyor .Herkesin koku alma duyusu bozulmuş ya da herkes artık bu kokuya alışmış da bunu doğal sayıyor.Fakat böyle mi olmalıdır?
"...ansızın gidenleri ile ünlüdür yaşam denen şey."
Kendimce