Neden Yaşar Kemal?
Çünkü nefreti sevgiye dönüştürmek için. Çünkü unutulsa da insan olduğumuzu hatırlamak için. Çünkü umutsuzluğa karşı inatla umut yaratmak için. #28şubat
“Neden edebiyat?”sorusuna Tezer Özlü “Yeryüzüne dayanabilmek için” der. Biz edebiyat severler için sözcükler birer tutkal görevi görür. Kimimiz umudu, kimimiz yalnızlık sevgisini kimimiz de hayali tutarız içimizde. Ah sözcükler, bir buğu gibi tüter üzerimizde. Biz o uçup gidene tutunuruz. Tüm mesela dayanmak, tüm mesele tutunma çabası….
#TezerÖzlü