"Yetişkin kimliğini sürekli yeniden oluşturmak gerekir; insanı umutsuzluk veren ve aynanın karşısına geçip inanmak zorunda kaldığı yalanları anlatan , gayet kırılgan bu eğri büğrü ve geçici toparlanmayı sürekli yeniden yaşamak gerekir. "
" ...gecikmiş ve harcanmış hayatına kederlendim, hayattaki tüm gecikmelere, tüm harcanmışlıklara kederlendim. Doğru zaman kaçırılmışsa eğer, insan bir şeyi kendinden bunca zaman esirgemişse, bir şey ondan bunca zaman esirgenmişse eğer, büyük bir güçle başlasa ve coşkuyla desteklense bile artık çok geç kalınmış demektir.