Aydınlık dostlarının politikası yoktur ama düşmanlarının vardır. Bu yüzden tıpkı sizin o ateşi çalan Prometeus gibi sürekli yenilirler. Yenildim ben de. Gayet açık. Zaman içinde kazansalar da yenilirler.
Kardeşleri vardı. Onlara hayat veren anneleri, isimlerini koyan babaları. Birbiriyle düşman yüz farklı krallıktan geliyorlardı. Zamanın değişebileceğini ama insanların değişmeyeceğini biliyorlardı.