"Ölümünün etkisinden hâlâ kurtulamadım. O öldüğü için kim bilir ne muhteşem oymalar asla yapılmadı, diye düşünürüm sık sık. Dünyada kim bilir kaç fıkra eksik ve dedemin elleri kim bilir kaç posta güvercinine dokunmadı. O dünyayı biçimlendirdi. Dünyaya bir şeyler yaptı. Onun öldüğü gece, dünya on milyon iyi eylemden mahrum bırakıldı."
Ah mekke.. Eski adıyla bekke; yani "gözyaşı vadisi".. Bugün gözlerden vadilere yaş akmaya başladı. Ve sanırım bu yaşlar daha çook akacak. Ta ki bütün insanlık bu gözyaşı vadisinden yıkanıp geçesiye kadar..