Şeb-i yeldâyı müneccimle muvakkit ne bilir
Mübtelâ-yı gama sor kim geceler kaç saat
(En uzun geceyi gökyüzüyle, yıldızlarla uğraşan ne bilsin. Sen aşk derdine müptela olmuş kavuşamayan aşığa sor ki, geceler kim bilir kaç saat...)
Şimdi artık bu mekânı terk etmeli. Ölümün gölgesinden bir an önce uzaklaşmalı.
+Mümkün mü bu?
-Evet, mümkün!..
+Nasıl?
-Unutarak. Unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında.
+Ya hatırlamak
-Evet o da var.Ömür böyle geçiyor işte ; kâh unutup kâh hatırlayarak.