ɢüʟʀû

ɢüʟʀû
bir akşamüstü dünyadan geçiyoruz
“Bağış ve ihsanlarınızla çocuklarınıza eşit davranın. Eğer ben birini üstün tutacak olsaydım, kızları üstün tutardım.” •Hadis-i Şerif•
Reklam
Çocuğa sen büyüksün, denirdi. Büyüksün denirken aslında çocuk, kardeşinden önce doğmakla suçlanırdı. Büyükler bilmeden ne çok küçük davranışta bulunurlardı.
Muhammed’in (aleyhissalatu vesselam) muhabbetine talip olmak, gecenin yalnızlık Seccadesinde secde etmekle olurdu. Yalnızlık seccadesinde namaz kılarlardı uzun uzun. Dedem, gece seccadeler imamıydı arş’ın huzurunda .
Sevilen olgunlaşırdı, sevilmeyen şımarırdı. Sevilen görüldüğünü bilirdi. Şımarıklık çocuğun görün beni, sevin beni, demesiydi.
Reklam