Yaşamı, bir şeftalinin gelişimi ve hayat döngüsü üzerinden anlatıyor bu kitapta yazar. Hak, adalet, sevgi, dostluk ve sabır gibi kavramları didaktik olmadan çok tatlı bir hikayeye yedirerek anlatmış. Yapılan haksızlık karşısında susmamamız, haksızlığa boyun eğmememiz gerektiğini çocuklara öğretecek büyüklere ise hatırlatacak bir kitap. Çoğu çocuk kitabı gibi bu kitabı da yetişkinler de okumalı kesinlikle.