📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mine Söğüt’ten okuduğum üçüncü kitaptı.(Storytelden dinledim.)Daha önce yazarın Deli Kadın Hikayeleri ve Beş Sevim Apartmanı kitaplarını okudum. Bu kitabı onlardan daha çok sevdim. Mine Söğüt’ün kitaplarında yarattığı kendine has, kasvetli ve karanlık atmosferi seviyorum. Belki herkese hitap eden bir tarzı yok fakat sırf özgün bir kalem olduğundan yazdıklarına şans verilmeli bence. Ben şimdiye kadar okuduklarıma vurulmadım açıkçası ama yine de kendisini okumaya devam edeceğim.