Senin mücadeleyle elde ettiklerini biz senin elinden alıyorduk,senin hemen atılmış olduğun dışarıdaki yaşam mücadelesinden elbette biz de payımızı alıyoruz,ama biz mücadelemizi ancak geç,yetişkinlik çağında çocuk gücüyle vermek zorundayız.
Ya Allah bu ağaları ve ağazadeleri de fıkara yaratsaydı? Öyle ya,mademki hepsini Allah yapıyordu... O zaman kendilerine aynı muamelenin yapılmasını isteyecekler miydi?