"Tanrı yok işte,yok!" diye yüreğimde beliren umutsuzlukla "Tanrım, bağışla,kurtar beni! Tanrım,bana yol göster Tanrım!"diyordum. Ama hiç kimse beni bağışlamıyordu ve ben hayatımın durmakta olduğunu hissediyordum.
Sayfa 70 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu