"Çürümenin de türlü çeşidi vardır, ama her insan seçeneklerin kısıtlı olduğunu düşünür. En fazla iki ya da üç olduğunu sanırlar."
"Olabilir."
"Ama bunun pek önemli bir şey olmadığını düşünmeye başladım. Her halükarda çürüyorsun çünkü. Öyle değil mi?"
"Yine de insan değişmeye devam ediyor. Değişimin ne anlamı olduğunu ben hiç anlayamadım...Düşündüm de, ne kadar ilerleme ve değişim olsa da neticede bunlar da çürüme sürecinden başka bir şey değil... "