Olan bitenin farkındaydım, arkadaşlarım etrafımdaydı, insanlar bana yardım etmek için çırpınıyorlardı. Ama umrumda bile değildi. Yemek yiyemiyordum, iğne ipliği dönmüştüm. Vazgeçmiştim, her şeyden, herkesten, hepsinden...
Kıpırdatmak istemiyorum diye değil, kıpırdatamıyordum, çünkü artık içimde yaşama isteği yoktu.