Sümeye Gençay

Sümeye Gençay
@S1305
"Hepimiz faniyiz, enin de sonunda bu dünyadan ayrılacağız. Insanoğlunun vehimlerine itaat etmektense, Hakikat' e teslim olmuş olarak gitmek daha iyi!" (Polosin/Ali)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ihtiyaca binaen..
... Ye's öyle bataktır ki: Düşersen boğulursun. Ümide sarıl sımsık,ı seyret ne olursun! Azmiyle ümidiyle yaşar hep yaşayanlar; Me'yus olanın rûhunu, vicdanını bağlar. ... İş bitti...Sebatın sonu yoktur! deme ; yılma. Ey millet-i merhûme , sakın ye'se kapılma.
... Hey gidi küheylan koşmana bak sen! Çatlarsan , doğuran kısrak utansın! ...
Insan, yaklaştığınca yaklaştığından ayrı; Belli ki; yakınımız yoktur Allah'tan gayrı...
Akıl, akıl olsaydı ismi gönül olurdu; Gönül gönlü bulsaydı, bozkırlar gül olurdu.