“Bir kimse senin yanında başkasını kötülüyor, onu eşek diye nitelendiriyorsa, inan ki o, başkasının yanında da senin için aynısını söylüyordur.”
“Sana başkasının ayıbını getiren, hiç şüphesiz senin ayıbını da başkasına götürecektir.”
Bugün bu zulmü paylaşmak, sadece bir sosyal medya hareketi değil; o çiğnenen insanlık onuruna sahip çıkmaktır.
"Her şey bittiğinde hatırlayacağımız şey düşmanlarımızın sözleri değil, dostlarımızın sessizliği olacaktır."
İnsanlık onurunu korumak ve Doğu Türkistanlı kardeşlerimizin çığlığına ses olmak, vicdan sahibi her insanın asli görevidir.
Zulme karşı dilsiz şeytan olmayıp sesini yükseltenlerden olmak, zulmü unutmamak ve unutturmamak dileğiyle.
Doğu Türkistan'da yıllarca süren bir zulüm var! Hâlâ da sürüyor! ç*nliler akla bile gelemeyecek işkenceler ile ruhlarını sömürüyor kardeşlerimizin!
Özgür Doğu Türkistan!