Nisa’yla çirkince bir coğrafya öğretmeniyle koparmak istediği ilişkiler içindeydi o günler. Sivri , büyük sözler etmek çirkin bir kadına, akıllıysa bile yakışmıyor. Sen aptalın birisin demişti Nisa bir gün. Haklı çıkması mı? Feriha’nın gözyaşlarına mı kandım? Yoooo… Çirkinle bal yenmez, Güzelle taş taşı, diyor türkü. Keşke taş taşımak olsaydı! Neleri taşımak , taşımak da değil, bir yaşam boyu sırtına yükleyip bir türlü atamamak zorunda kalırsın