"Galiba ben soytarı olacağım,"dedi Dill.
Jem'le ikimiz yürümeyi bıraktık.
"Evet efendim,bir soytarı,"dedi. "Dünyada başka insanlar için yapabilecek hiç bir şey yok, gülmekten başka,işte ben de bu yüzden bir sirke katılıp gülmekten öleceğim."
"Ters söylüyorsun, Dill" dedi Jem. "soytarılar kederlidir,insanlar onlara gülerler."
"E bende yeni tip bir soytarı olacağım.Sirkin ortasında durup insanlara güleceğim."