Baştan sona zevk veren bir okuması oldu. Abartı olmazsa şunu söylemeliyim: Şu ana kadar Türk edebiyatında okuduğum her kitaptan, her yazardan ayrı bir tarzı vardı. Özellikle Selim ve Turgut un karışık diyalogları gibi anlar bambaşka hissettirdi. // Selim sen bensin ama ben yeni güne uyanacağım, hala umudum var.