"Benim de dinim var; onlardan daha dindarım hatta; onlar gibi şaklabanlıklar, hokkabazlıklar yapmıyorum çünkü. Tersine Tanrı'ya tapınıyorum ben. Yüce bir varlığa, bir Yaradan'a tapınıyorum. Ama buna karşılık kiliseye gidip de birtakım gümüş tepsileri öpemem, bizden daha iyi yiyip içen bir sürü soytarıyı, cebimden para vererek besleyemem doğrusu.
Çünkü insan Tanrı'ya bir korulukta, bir tarlada, hatta eskilerin yaptıkları gibi, sadece gökyüzünü seyrederek de tapınabilir."