(SPOİLER İÇEREBİLİR)
Öncelikle genç yazarı sosyal medyada keşfettim. Az çok biliyordum şu anki hayatını fakat bir de kendi kaleminden okumak istedim. İyi ki de okudum. Hayatı ve yaşadıklarını anlattığı bu kitap o kadar etkiledi ki beni bazı bölümleri ağlayarak okudum ve hiç bitmesin istedim.
Çocuk yaşta annesini kaybetmesi beni derindenden sarstı. Özellikle bu kötü haberi aldığı anı anlatması size o anı yaşatıyor. Tüylerim ürperdi, boğazım düğümlendi,gözlerimden yaşlar boşaldı.Çocuk yaşında annesiz kalıp bir de üstüne engelli kardeşinin bakımını üstlenmesi, kardeşine hayatını adaması ve asla isyan etmemesi...
“ İsyan etme...Her ne halde olursan ol şükret. Elbet her şey bir gün geçer gider.Karanlıkların ardından nasıl güneş doğuyor ise dertlerin ardından da selamet vardır.”
Yazarın iman gücü, Allah sevgisi, teslimiyeti beni kendisine tam anlamıyla hayran bıraktı.
Kitabı okuduktan sonra ne kadar ufak şeyleri dert ettiğinizi anlıyorsunuz. Sıkıldığımda, daraldığımda tekrar tekrar okuyacağım bir kitap oldu.
Mutlaka okumalısınız.
Cennet KuşuTuğçe Çakır · Hayy Kitap · 2018263 okunma