Konuşmayı kendi başına öğrendiğini düşünen biri dilediği her şeyi de kendi başına öğreneceğini bilmelidir. ... soru sormak ise öğrenmenin yapıtaşıdır. Öğrenci sormaya başladığı anda öğrenmeye başlar. Sorgulanamaz cevapların hiçbir değeri yoktur. Sorular cevaplar kadar önemlidir... İnsanın özünde sormak vardır, soruları cevaplamak değil.