Yaşlı bir kadının torununa yazdığı mektupları konu alan kitap hayatı bir yaşlının gözüyle dillendiriyor. Tecrübeleri,duyguları,doğruları,yalnışları,doğru bilip aslında doğru olmadığını yaşayarak öğrendiği pişmanlıkları... En manidar olan da yazarın genç olması. Düşündüren,ve eylemlerimizi sorgulatan bir kitap olduğunu düşünüyorum. Ben özümseyerek yavaş yavaş okudum ve çok beğendim. Tavsiye ederim.