Bu kitabın bir çocuğun düşünceleri ile böyle olayları birleştirdiği için kesinlikle üzücü olduğunu belirtmek isterim. Belki tuhaf gelir ama ben kitabın yarısında sonundan daha çok ağladım çünkü zaten sonunda ne olacağını anlıyorsunuz. Bu kitabı neşeliyken okumanızı önermem, eğer ağlama maratonu falan yapacaksanız okuyun.