Oblomov'un korkunç direnmeler, heveslerden sonra o insanı çıldırtan bezginliği, bilinçli tükenişe, salt çözüme beyaz bayrak çekmesi sevimli bile geliyor şimdi bana. Bir gün öylesine bir düşüşü, kimbilir belki de yücelmedir - katıksız benimsersem şaşılmaz.